Miow

بهترین شروع تابستون برای امسال بود:))

فک کن یه روز یهو بهت بگن بیا مدرسه..و تو بری و کلی خاطره خوب رقم بزنی:))

دوستاتو ببینی، عکسای سم بگیرین و از مدرسه فارغ تحصیل شین:)

 

شب خونه دوستم موندم و اینجوری بودم که "اوکی شاید یه بست فرند خوب باشه.."

و بود:))))

تا نصفه شب بیدار موندیم و برای اسکیز عر زدیم..(یه استی واقعی:)))

بعد از مدتها واقعا بهم خوش گذشت:)

من الان واقعا یه استی ام:)

میتونم اینو هفته‌ی استی بودن در نظر بگیرم (۳۰ امم به عنوان روز استی شدن..چون تاریخ دقیقی نداشتم..)

 

فسفرای مغزم سوخته:)))

تا ساعت سه شب موزیک ویدیو تحلیل کردن و دیدن اسپویلا ظاهرا کار خودشو ساخته:))

بماند که چقد برای بازوهای چانگبین (سید😔📿) عر زدیممم

کلی سناریو چیدیم..خیلی خوب بود:)

خیلی وقت بود انقد زندگی عالی نبود:)))

 

ممنون ازت..الان یکی درکم میکنه..الان یکی کنارم برای اسکیز عر میزنه و استیه..الان حس میکنم دوباره یه بست فرند دارم که میتونم باهاش غیبت کنم، برای اسکیز عر بزنیم (بدون اینکه درمورد گروه دیگه صحبت کنیم:))، یکی که پایست و خجالتی و کیوته:))

هانا..ممنونم:)

الان احساس تنهایی نمیکنم:))

اوکی الان گریه میکنم-

 

من الان از ته دل اسکیزو دوست دارم:) الان واقعا یه دلیل خوب برای ادامه دادن دارم:)

همشو مدیون توعم:)💓