روز اول:

𝗂𝗇𝖿𝗉 مورد علاقه من ایوره:>

چون مود ماست.بشدت کیوت و مظلومه.

(ایور رو میشناسید دیگه؟ وینی پو و دوستان!)

𝖾𝗇𝖿𝗉 های مورد علاقه من رکی و هاول هستن

رکی که مشخصه..همه باهاش همدردیم..

هاول هم برای من شخصیت پر انرژی ایه و به عنوان یه کراش..خب.. آه قلبم..

(انیمه اسکیت بینهایت و قلعه متحرک هاول)

𝗂𝗇𝖿𝗃 مورد علاقه من احتمالا آگاتا باشه، چون فردی که این تایپ باشه و من دوسش داشته باشم رو پیدا نکردمㅠㅠ

(کتاب خوب های بد بد های خوب)

𝖾𝗇𝖿𝗃 مورد علاقه من مارنیه چون دوست خوبی بود و وایب راحتی و خوبی میداد. 

(انیمه وقتی که مارنی آنجا بود)

----

از تموم اینا من تایپ 𝖾𝗇𝖿𝗃 رو دوس..

 

روز دوم:

𝗂𝗌𝖿𝗉 مورد علاقه ی من احتمالا اچچان باشه..

چون از اون آدماییه که هر کاری از دستش بر بیاد برات انجام میده تا خوشحال باشی

(انیمه kuzu no honkai)

𝖾𝗌𝖿𝗉 های مورد علاقه من شو، شیندو و هارو هستن

فکر میکنم تایپ خیلی دوست داشتنی ایه..

(انیمه های هوریمیا و بغل دستی من آقای هیولا)

𝗂𝗌𝗍𝗉 های مورد علاقه من توموعه و اوسوی ان..

دلیلش راحته..همه این شخصیتا رو برای اینکه خیلییی بوی فرندن دوس دارن..

من دلیلم اینه که از ادما به خوبی محافظت میکنن

(انیمه های بوسه ایزدی و مبصر کلاس من پیشخدمته)

𝖾𝗌𝗍𝗉 های مورد علاقه من دراکن، باجی و زیروتو ان.

اینا یکم با قبلیا متفاوتن..اینا آدمای باحالین و با رفتارشون خوب نشون میدن که دوستت دارن و ازت حمایت میکنن

----

بین این گروه واقعا نمیتونم تصمیم بگیرم کدوم تایپ بهتره..

ولی احتمالا به ترتیب

𝖾𝗌𝖿𝗉

𝗂𝗌𝗍𝗉

𝖾𝗌𝗍𝗉

𝗂𝗌𝖿𝗉

 

روز سوم:

𝖾𝗌𝖿𝗃  و 𝖾𝗌𝗍𝗃 ها رو زیاد ندوست++..

شخصیتایی که انتخاب کردم توی این تایپا به ترتیب سایجو و مگ هستن.(که بله فرعی ترین کارکتران)

(انیمه های تخم مرغ شگفت انگیز و کلاس آدمکشی)

بجای برونگرای های این تایپ من دل بستم به درونگراهاشون++

این دوتا در قلب بنده جا دارن++💖

𝗂𝗌𝖿𝗃 مورد علاقه من اوتاست++💘

کیه که از اوتا بدش بیاد؟++

(انیمه تاناکا-کون همیشه خسته)

و 𝗂𝗌𝗍𝗃 های مورد علاقه من چری و لوییس هستن++🤍

(انیمه های اسکیت بینهایت و موریارتی وطن پرست)

----

تایپهای مورد علاقم تو این لیست مشخصه دیگه++..

 

روز چهارم:

سلام بهترین خانواده دنیا++✨

*وی تمام کراش هایش در این تایپهاست*

𝗂𝗇𝗍𝗉 های مورد علاقه من شاه گرگها، تاناکا و کورو هستن++

شاه گرگها خیلی کراشه.خیلی مواظبه و ستنسپسنستسددس..

آره خلاصه همه چیزش کراشه..

تاناکا و کورو هم که خسته های مورد علاقمن و من میتونم مادر خوبی براشون باشم تا از گرسنگی نمیرن✨🦦

(از مانهوای papa wolf and the puppy و انیمه های تاناکا-کون همیشه خسته و سرومپ)

𝖾𝗇𝗍𝗉 های مورد علاقه من برخلاف تصور، کارما و یاتو هستن.

کارما به دلیل خفن بودن و کیوت بودنش✨

یاتو هم از اون شخصیت بغلیاییه که دلت نمیخاد تنهاشون بذاری.

(از انیمه های کلاس آدمکشی و نوراگامی)

𝗂𝗇𝗍𝗃 های مورد علاقه من لیام و اورکی هستن.

لیام که اصن جانم برای اوست:))))

زیبایی، جذابیت، هوش و ذکاوت، کیوت و خلاصه که بله..

اورکی هم دوست کورو و تاناکا محسوب میشه دیگهD:

(از انیمه های موریارتی وطن پرست و هیوکا)

𝖾𝗇𝗍𝗃 های مورد علاقه من میا و دایسکه هستن.

میا زیادی مود و کیوته.

دایسکه هم که اصن ..

کراش به تمام معناست:'))))

----

من عاشق کل این لیستم چون تمام کراشام اینجان++

 

پی‌نوشت: از ری ممنونم که کمک کرد بیشتر با کارکترا و تایپاشون آشنا بشم..قلب من برای تو فرزندم💘

خیلی خوش گذشت:')

با اینکه بعضی تایپا کلا برای من دوست داشتنی نبودن و کارکترای کمی میشناسم ولی بازم کلیییی خوش گذشت.

بازم از این چالشا بزار ما همه دوست داریم++..

و پایان:')🤍